Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2009 09:54 - Писмо
Автор: jioia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 976 Коментари: 0 Гласове:
0



Мили мой,     защо не ме обичаш? Защо ме мразиш? Аз не съм виновна за семейството, в което съм отраснала. Не съм го избрала аз. Аз съм това, което те са изкали да бъда. Това, което се е искало от мен. Аз нося техният отпечатък на челото си, но теб в сърцето! Искаш да съм друга? Да не сам „приценска”! Да, но не можем да избираме родителите си и начинът, по който те да ни възпитат. Още ли ме мразиш? Какво ли ти сторих? Сигурно не успях да ти дам най-доброто от себе си! Провалих се, нали!? Тук сигурно е момнтът да те моля за прошка, но понеже вече съм достатъчно грешна и нисша, нямам смелост нито това да направя! И ако и да ми простиш, аз пак ще съм грешната, паднала. В кълта ми е мястото. Колкото и да искам да стана от там и да те погледна в очите – в тези дълбоки, черни очи... Не, не мога. Там ми е мястото. Не заслужавам да съм „принцеса”. Нямам право да те обичам. Не съм на висутата ви, Ваше Величество! Скланям глава. И цялата да легна на пода, пак няма да е достатъчно. Но легна ли на пода и Вас ще повлека в греха... Не, няма да го правя. Ще Ви оставя във Вашето „спокойствие”. Грижете се за делата си – те са по-важни от мен. Аз съм твърде нисша, че да се вълнувате от мен и моето здраве. Приемам със спокойствие новината, която ми съобщихе – повече няма да се срещаме тайно във Вашето ложе! Ще го забравим за сега. Аз Ви казвах, че така ще стане. Знаех го, но надеждата ме крепеше, че един ден това ще стане явно и няма да се срамувате вече от мен. Но уви! Ваше преподобни, простете за дързостта да Ви пиша, но не издържах на изкушението!   Искрено Ваша Кроела М. К.     17.11.09 г. София


Тагове:   писмо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jioia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 89055
Постинги: 50
Коментари: 95
Гласове: 249
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930